Sobre l'escola

L’escola del vent

La brisa del mar. L’aigua salada. Noves experiències. La teva vida no torna a ser igual quan descobreixes el poder i el magnetisme d’un medi que et permet practicar esport, gaudir i créixer com a persona.
L’Escola del Vent neix amb l’objectiu d’apropar les bones vibracions que genera el mar a totes les persones. És una escola oberta a tothom, infants, joves i adults, perquè ofereix cursos adaptats a tots els nivells tant de vela lleugera, com de surf, windsurf, natació, caiac o SUP. També Esplais infantils i la possiblitat de llogar el teu propi material. Sigui quin sigui el teu nivell trobaràs monitors titulats que et guiaran durant el procés i tot el material necessari perquè només hagis de portar de casa les ganes d’aprendre i viure noves experiències.
No dubtis en apropar-te, sempre seràs molt benvingut.

Ferran Recasens – Fundador y gerent

Accessible

L’Escola del Vent compta amb un projecte de futur basat en l’organització i la realització d’un curs per a discapacitats.

T’agradarà saber que...

Ens avala la Federació Catalana de Vela. L’Escola del Vent està reconeguda per FCV i els cursos s'estructuren segons els nivells estàndards de l'Escola Catalana de Vela (ECV).

A deu minuts de Barcelona

L’Escola del Vent està a la Platja de l'Estació (Badalona), a deu minuts de Barcelona.

La seguretat, màxima prioritat

Es treballa amb monitors titulats i dues llanxes de suport
connectades amb transceptors portàtils amb el responsable que és a terra. Només se surt si les condicions meteorològiques són favorables.

Ferran Racasens és des de 2007 el fundador i director de l’Escola del Vent de Badalona. És un amant del mar, del windsurf, de la vela i de tots els esports relacionats amb aquest medi que sent tan proper com la seva pròpia llar.
Des de molt jove ha estat vinculat a la vela de competició, l’any 1994 ja era membre de la Classe Olímpica Làser de la Federació Catalana de Vela i actualment competeix en totes les modalitats de Windsurf a escala nacional i internacional. Ha alternat la dedicació a la vela amb el desenvolupament de la seva carrera professional com a dissenyador d’interiors. No obstant això, des de l’any 2007 es centra al 100% en l’Escola del Vent i en complir el seu somni “apropar la navegació a totes les persones i transmetre els coneixements, l’amor i el respecte que els permetran gaudir de tots els beneficis del mar”.